TÖRÖKSZENTMIKLÓS

  
menü
06 56 590-420

Jegyzői utasítás

2020-03-20 12:26

A 40/2020. (III.11.) sz. Kormány-rendelettel kihirdetett veszélyhelyzet alapján Törökszentmiklós Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának működésével kapcsolatban - azonnali hatállyal- az alábbiakat rendelem el

A 40/2020. (III.11.) sz. Kormány-rendelettel kihirdetett veszélyhelyzet alapján Törökszentmiklós Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának működésével kapcsolatban - azonnali hatállyal- az alábbiakat rendelem el:

1.§ A Hivatalban a szokásos, általános szabályok szerinti működés, ügyintézés és (különösen a személyes jelenléttel járó) ügyfélfogadás e döntésem visszavonásáig szünetel, illetve e döntésemben foglalt korlátozásokkal hatályos.
Az ügyfélfogadási napok és időpontok egyelőre változatlanok és ezen utasításban foglaltakkal együtt alkalmazandók. Ügyfélfogadási napok és időpontok: hétfő, szerda: 8.00 órától-16.00 óráig, péntek 8.00 órától-12.00 óráig. Kedden és csütörtökön nincs ügyfélfogadás.
Belépés kizárólag a főbejáraton keresztül lehetséges. A Hivatalban egyszerre legfeljebb öt ügyfél tartózkodhat. Az ügyintézésre várakozó ügyfelek a Hivatal főbejárata előtt kötelesek várakozni, rossz időjárás esetén egyedi döntés alapján az előtérben várakozhat legfeljebb öt fő.

2.§ Személyes ügyintézésre a 3-4. pontokban foglaltak szerint van lehetőség. A technikai eszközökkel (telefon, e-mail) való kapcsolattartásra és ügyintézésre továbbra is van lehetőség.

3.§ Személyes ügyintézésre előre egyeztetett időpontban kerülhet sor. Személyes ügyintézés esetén kísérője csak annak lehet, akinek arra szüksége van (pl.: mozgásában, vagy szellemi frissességében korlátozott ügyfél). Ez esetben is legfeljebb két személy lehet jelen az ügyintézéskor.

4.§ Különleges méltánylást igénylő esetekben (az ügyintéző, vagy valamelyik munkahelyi felettesének döntése alapján) lehetőség van a 2-3. pontban foglaltaktól eltérő ügyintézésre.

5.§ A hivatali ügyintézés során kiemelten figyelni kell a megelőzésre, ennek érdekében az ügyfelek kötelesek az ügyintézés során a szokásosnál nagyobb személyes távolságot tartani, kötelesek a személyi higiéniát igazolandó ápoltsággal és tiszta ruházatban megjelenni.

6.§ Beteg, vagy általános normál erőnléttől eltérő gyengült állapotú ügyfél nem tartózkodhat az épületben.

7.§ Házasságkötésen hétközben a házasulandó párt is beleszámítva legfeljebb 10 fő vehet részt. Munkanapon kívüli házasságkötések esetén a házasulandó párt is beleszámítva legfeljebb 10 fő vehet részt. A hivatali épületben történő egy házasságkötés összidőtartamát legfeljebb 30 percben határozom meg.

8.§ A Képviselő-testületi ülések nyilvánossága kizárólag az élő videó közvetítésen keresztül biztosított (www.torokszentmiklos.hu).

9.§ A hivatalban a (polgármesteri, jegyzői, képviselői stb.) fogadónapok szünetelnek. A kapcsolattartás továbbra is biztosított telefon, postai levél, elektronikus levél útján.

10.§ A pénzbeli természetbeni juttatásokat elsősorban bankszámlára való utalással kell megoldani. A pénztár heti egy alkalommal tart nyitva: szerda, 8-12-ig.

11.§ A főbejáratnál található előtérben elhelyezett gyűjtőláda szolgál a személyesen behozott papíralapú beadványok befogadására.

Fenti rendelkezések megszegőivel szemben szükséges esetben hatósági intézkedést kezdeményezünk.

A Kormány intézkedéseitől függően fenti rendelkezések változhatnak.

Törökszentmiklós, 2020. március 16.

Dr. Magyar Attila
jegyző